woensdag 6 januari 2016

Allietare, hoe het gaat worden

Op 1 januari 2016 hebben we het laatste deel van de mysterie gekregen en kunnen we de boel aan elkaar gaan naaien. Eerst tot blokken en dan tot een hele quilt.

Kijk zo gaat het worden:

Dit is natuurlijk Bonnies quilt, die van mij is nog in de maak...

This is Bonnies quilt, of course, mine is in progress....

Dit worden mijn blokken:

This is how my blocks look like:


We moeten er 30 maken van het linker sterblok en 20 van het andere.

30 starblocks  and 20 of the other one are needed.

Voorlopig ben ik er dus nog wel even zoet mee.

A lot of sewing has to happen!

Om te zien wat anderen ervan maken klik HIER
Leuk om te zien hoe een andere quilt je krijgt als je andere kleuren gebruikt.

To see what others are making, click HERE

Ik heb dit jaar Bonnies kleurenschema aangehouden, omdat ik de kleuren mooi vind. Maar als je andere kleuren gebruikt wordt het resultaat vaak nog verrassender.

Het was weer heel leuk om mee te doen, en de bee in Staphorst weer reuze gezellig.
Deze dames gaan ook allemaal een hele mooie quilt krijgen.

For the second time we had organised a bee at Quiltplace in Staphorst. We had the best time!!

All of those ladies will have great quilts!


Rina


Ria (klik)


Nel


en Helene

Volgende week vrijdag zien we elkaar nog een keer en dan kan ik hun werk ook nog een keer fotograferen. Dus wordt vervolgd!

I will see them again next week, I shall take some photo's to show their progress. To be continued!

Ondertussen zou ik vandaag ook in Staphorst zijn, bij Quiltpalace, die heeft vanaf vandaag uitverkoop, maar alle wegen staan vol en het is glad.... heel glad. Dus veel ongelukken en veel files. Ben dus nog thuis. Raar hoor....

Due to ice and accidents on the road, I still am at home. No work for me today. Strange...

Fijne dag en wees voorzichtig!

Have a nice day and drive carefully!



Elni



5 opmerkingen:

  1. So nice to have friends to sew with..wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have taken some lovely pictures! It will be exciting to see your blocks come together and your quilt when it is finished. www.stitchinggrandma.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous, love your colors. I too love to sew with my friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan ik boos kijken zeg........ :D :D
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen