vrijdag 9 december 2016

geen mysterie

Afgelopen jaren, vanaf eind november tot begin januari, was ik druk in de weer met lapjes, snijmat, linialen en naaimachine.

Allemaal units naaien met werkelijk geen idee wat het moet gaan worden. En leuk dat dat is!

Elk jaar opnieuw ontwerpt en maakt Bonnie Hunter (www.quiltville.blogspot.com) een nieuwe quilt, die ze in stukjes, over een aantal weken verspreid, met de wereld deelt.

In 2011 maakte ik Orca Bay


In 2012 was het Easy Street in aangepaste kleuren.


Celtic Solstice was de mysterie van 2013


Eind 2014 begonnen we aan Grand Illusion


En vorig jaar, een van mijn favorieten, Allietare.



Nou geloof ik dat ik geen foto heb van mijn hele quilt. Wat raar zeg.

Dit is de originele versie van Bonnie Hunter.


Dit jaar heet de mysterie En Provence, maar daar doe ik helaas niet aan mee. Heb er mijn hoofd helemaal niet naar staan. Helaas heb ik wat slecht nieuws te verwerken.

Ik maak er een nieuw blog over.
Mocht je mee willen lezen: dat kan op www.eenanderproject.blogspot.nl

Ik was net in de kerk: moet je kijken wat daar hangt!



De kerstquilt! Gemaakt door Greta en mijzelf.

Blij mee. En weer een project wat af is. Daar ga ik voorlopig even mee verder, dingen afmaken. En dan hopen dat volgend jaar dit blog weer vol staat met berichtjes over de mysterie van 2017!

Groetjes, Elni

PS mocht je de verrichtingen van anderen wel willen volgen, of misschien zelf nog instappen: alle informatie vind je HIER (klik)




1 opmerking: