maandag 2 maart 2015

scrappy trips...

In oktober 2014 maakte ik het eerste blok als voorbeeld voor de Bonnie Hunter demo dag bij het Quiltpalace.



Nu, 34 blokken, een bij elkaar geraapte achterkant, plakbare tussenvulling, wat quiltwerk, een bies en een label later, kan ik deze weer van mijn lijstje afvinken. Het was een hele leuke quilt om te maken. 


Ik maakte deze foto afgelopen vrijdag op mijn werk met mijn Iphone, daar was wel plek om de quilt even goed neer te leggen. Hier zit de bies er nog niet aan, maar dat is in het weekend wel gelukt. Effen rood is het geworden.

En hier is natuurlijk ook nog het vijfde blokje van de eerste rij van de Dear Jane.



Ik heb hem iets te enthousiast 'bijgesneden' op de computer. Zoals je ziet is het blokje al gequilt. Van de week heb ik besloten toch voor de Quilt-As-You-Go methode te gaan, en ik heb dus de blokjes van de afgelopen weken gequilt en met biesjes aan elkaar gezet.


Zo zien de eerste vijf blokjes er dan uit. Aan elkaar, gequilt en met rode biesjes.

Tot gauw, fijne dag, groet, Elni


Geen opmerkingen:

Een reactie posten