vrijdag 27 september 2013

Stoffenspektakel

Afgelopen woensdag ging ik met een vriendin naar het stoffenspektakel (klik) in Zwolle.
Nou, dat was inderdaad een echt spektakel, wat een drukte. We kwamen voornamelijk voor quiltstofjes natuurlijk, maar omdat dit keer de opzet anders was (twee hallen dit keer!) moesten we zoeken naar onze favoriete kraam. Gelukkig kwamen we Ria nog tegen, die ons de goede kant op stuurde.
Dit was, na twee uurtjes rondstruinen, de buit:
 
 
 
Het labeltje kregen we bij het Quiltkabinet, die er dit jaar ook bij is.

Verder ben ik bezig geweest om van de restanten van de gekregen quilt-in-wording (zie vorig logje repen van 1.5 inch te snijden, zodat ik er fourpatches van kan maken, die dan dezelfde maat hebben als de HST (half square triangles).

 
Volgens mij kom ik een heel eind met al deze repen, het was nog best veel stof.
Voor een deel zitten ze al aan elkaar.


En dan moet het zoiets gaan worden:



Of misschien deze layout:


Voorlopig eerst maar eens fourpatches naaien, ik heb er HEEL VEEL nodig!

Groeten, Elni Langeveld


1 opmerking:

  1. Leuk, die Patches & Pinwheels van Bonnie Hunter! Die is mij deze week ook al opgevallen, wat een plaatje!!
    En jullie hebben ook een mooie buit binnengehaald, hoor. Die blauw-grijze heb ik later nog een metertje opgehaald. Maar verder dan die beide kraampjes was er voor mij ook niet zoveel bijzonders.
    Jammer dat Anke niet mee kon, voor haar heb ik later van die kraam bij de deur nog een paar rolletjes meegenomen; gewoon als troost....
    Ze is nu begonnen met een Bonnie quilt; en heeft mijn bakken maar even geplunderd...... ;) .... Nou, dat is prima hoor! Stof genoeg.
    Geniet van je mooie reepjes!
    Fijn weekend, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen