zondag 27 oktober 2013

Vooruitziende blik??



Nog maar enkele weken geleden vroeg ik Gerda om voor mij de Tri Rec linilalen te bestellen.
Ik wil namelijk ooit (ooit, niet TE ver in de toekomst, LOL) de Smith Morning Mountain Quilt maken uit het boek 'scraps and shirttails II' van Bonnie Hunter.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hier een foto van de quilt zelf, van de website van Bonnie Hunter:
Ook Ria bestelde een setje linialen en wij zijn nu helemaal blij! Want..... in de komende mysterie Celtic Solstice worden deze linialen ook gebruikt!!! Wat een vooruitziende blik, haha!!
 
 
Ook de Easy Angle liniaal wordt weer gebruikt en die heb ik al een tijdje in mijn bezit en gebruik hem regelmatig!
 
Voor iedereen die deze linialen niet heeft, geeft Bonnie ook andere methodes en maten. Maar ik moet zeggen dat ik de linialen wel ERG fijn vind werken.
 
Mocht je deze linialen ook wil gaan gebruiken, dan weet ik (uit betrouwbare bron) dat je ze bij het Quiltpalace
kunt bestellen (ook Bonnie Hunters boeken zijn bij haar te koop)
 
En..... ook heel leuk....
 
 
 
 
Voor iedereen die de mysterie graag wil maken, maar dat leuker/gezelliger/meer ontspannen/fijner/enz. vind om dat samen met anderen te doen, DAT KAN!
 
Op zaterdagmiddag 30 november beginnen we met stap 1 en we houden dit vol totdat Bonnie alle clues onthult heeft (behalve de laatste twee zaterdagen van december, dan is de winkel dicht, maar indien nodig kan er altijd via mail gecommuniceerd worden).
Lijkt je dat wat?? Opgeven kan bij Gerda!
 
 
Het lijkt me zo leuk om met een hele groep, iedereen met zijn eigen kleuren, elke week het opgegeven huiswerk te maken en de quilts te zien groeien.
 
 
Wordt vervolgd....
 
Groeten, Elni Langeveld
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Ha L, leuk hoor je blog! Helaas heb ik niet zoveel tijd om te prutsen met de quilts.... mis het soms. Maar ja, opleiding gaat voor. Ik ben nog steeds de sterren aan het doorquilten, dus ik doe wel wat :), al schiet het niet op.
    Veel blog- en quiltplezier...
    Groetsels, m

    BeantwoordenVerwijderen