vrijdag 13 juni 2014

Pioenrozen...

.... zijn één van mijn lievelingsbloemen. Deze mooie bos kreeg ik afgelopen zondag van mijn man.



Ze staan op de tafel, naast mijn Singer feitherweight naaimachientje, die ik voor mijn verjaardag kreeg, afgelopen jaar.

Ik ben er heel content mee. Zo leuk om op te naaien. Dus af en toe zet ik hem op tafel en naai ik daar mijn blokjes op.
Ik moet soms wel lachen om de reacties van anderen. Hoezo nieuwe machine? Deed je andere het niet meer dan? Is deze beter dan die andere?
Nee hoor! Deze is voor 'erbij'. Die andere (Janome Horizon) is ook nog in bedrijf, daar zou ik ook niet zonder kunnen/willen.


Kijk hier is ze! 
Het schijnt goed gebruik te zijn om je 'oude' naaimachine een naam te geven. Na lang wikken en wegen houd ik het gewoon op MINNIE of mini....

Ik heb een leuk rood wit gestippeld tasje voor haar gemaakt om in de stijl te blijven (minnie mouse). Een placemat/quiltje is nog in de maak, maar dan is ze ook van alle gemakken voorzien!

Fijne dag, groet, Elni

2 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je van je man een bosje pioenrozen hebt gekregen! Ik heb vorig jaar 2 struiken gekregen voor in de tuin helaas nog maar 1 roos gezien, maar de rest komt vast wel de komende jaren schijnt dat ze even de tijd nodig hebben. Je naaimachine
    is erg mooi bijna te mooi om op te bergen. Hij doet me een beetje denken aan de naaimachine van mijn moeder waar ik op heb leren naaien die moest je nog met de hand aandraaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bos pioenrozen; je hebt toch maar een lieve man zeg!
    Heerlijk dat je zo geniet van Mini (Mouse.... LOL). Wat een goede naam! Het is ook een heerlijk machientje.
    En die tas moet ik snel maar eens bewonderen..
    Lieve groet en gezellige vaderdag, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen