zondag 15 december 2013

Workshop Jelly Roll Quilt

Afgelopen donderdag was het (eindelijk) zover: mijn allereerste GEGEVEN workshop.




Deze quilt was het uitgangspunt. Iedereen nam een eigen rol stroken mee en wat worden de blokken dan iedere keer anders!!





 
De cursisten weten nu genoeg om de quilt thuis verder af te maken.
 
Ik had een hele gezellige dag zo en vond het heel leuk om te doen!
 
Dames (Hennie, Lydie, Gré, Janny en Marry), hartelijk bedankt, volgens mij worden al jullie quilts plaatjes!
 
Fijne dag nog, groeten, Elni
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk om je verslagje te lezen. En ik kan nog toevoegen dat de dames die de workshop bij jou hebben gevolgd vol lof waren over jou!

    Groeten,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha L, ik had niet anders gedacht! jij bent hier gewoon keigoed in! Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Elni, wat leuk!! Wist wel dat je dat zo goed kon!!
    Liefs hoor, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen