maandag 3 november 2014

nieuw fototoestel

En tja, die moet ik natuurlijk even proberen. Dus gelijk vanochtend de quilts die de afgelopen tijd af zijn gekomen buiten op de grond gelegd, trapje erbij (wat zullen de buren gedacht hebben, haha) en schieten maar!

Dit is het resultaat:

Een 'winding ways' patroon gemaakt met een fat quarter pakket dat ik een aantal jaar geleden voor mijn verjaardag kreeg. Een lastig patroon, dus ook lang niet perfect, maar wel weer veel van geleerd!


De quilt van de stoffen die ik vorig jaar kreeg. Ook helemaal af. In de vakantie heb ik nog blokjes zitten bijsnijden, thuisgekomen ben ik er gelijk verder mee gegaan en nu is hij sinds een paar weken af. Alleen nog een label aan de achterkant en dan kan hij naar boven verhuizen. Hij is namelijk voor onze dochter, die wilde er heel graag eentje met een wollen vulling, dus deze is voor haar!

Een quilt met heel veel kleine stukjes, echt heel leuk geworden zo!

Hier nog even een close up:


Ook heb ik een oude bekende te leen:


De Orca Bay! De mysterie quilt van Bonnie Hunter van 2011. Dit blijft toch een favoriet van mij! Ik heb hem bij mijn zwager en schoonzusje opgehaald, zodat ik hem komend weekend mee kan nemen naar Quiltpalace, waar een Bonnie Hunter dag wordt georganiseerd.

Morgen weer meer!

Tot morgen!

Elni


3 opmerkingen:

  1. Mooi Elni! Vooral de eerste, maar misschien vind ik die gewoon het mooist omdat ik die kleurtjes ook erg mooi vind en ook omdat ie voor mijn idee ondanks het drukke patroon toch heel rustig oogt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een procuctie!!!! Om jaloers op te worden. En allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel productie! En wat vind ik ze toch mooi allemaal!
    Maar Orca Bay is toch wel de mooiste hoor!!!
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen