dinsdag 4 november 2014

verder...

Heb ik de afgelopen weken de jelly roll quilt af kunnen maken. Deze heb ik gebruikt als voorbeeld voor de workshop die ik vorig jaar gaf. Kijk, hier ben ik er druk mee aan het werk.


Terwijl mijn vriendin een felicitatie kaartje aan het prutsen was aan de andere kant van de tafel ;)



Helaas heb ik geen foto van het uiteindelijke resultaat gemaakt, en de quilt heb ik al weggegeven. Maar goed, die is dus ook af!

Tussendoor heb ik nog een quilt voor Quiltpalace gemaakt. Ook daar geen goede foto van. Hier alleen wat uitgelegde blokken.


Ook hier was ik erg tevreden over!

Verder heb ik nog wat voorbereid voor de freezerpaperdag van 18 oktober jl. bij Quiltpalace.
Dit was mijn voorbeeldje:


Misschien gaat het wel een hele quilt worden !?!

En tot slot voor vandaag de quilt die mijn schoonmoeder aan het maken is. De eerste drie blokken zijn af. Het is 'a Kittens tale' van Lynette Anderson...


Dat wordt een prachige quilt!!

Al deze foto's zijn nog van voor mijn nieuwe fototoestel, gemaakt met mijn Iphone.

Nu ben ik weer aardig bij, met de projecten laten zien die af zijn, van de week weer verder met het opstarten van de nieuwe Bonnie Hunter mysterie.

Tot gauw, liefs, Elni








1 opmerking:

  1. Wat een prachtige quilts!! En leuk die Kitten's Tale!
    Ik merk dat ik nogal wat heb gemist op je blog..... Ik ga snel maar eens even bijlezen...!!
    Veel succes met voorbereiden! :D

    BeantwoordenVerwijderen